Thursday, October 8, 2009

BERITA : Majlis Mesra Aidilfitri Pemuda PAS Kapar Jalin Kemesraan


Dalam kemeriahan Aidilfitri yang masih terasa, Dewan Pemuda PAS Kapar menganjurkan program rumah terbuka 'Majlis Mesra Aidilfitri' pada hari Ahad, 4 Oktober yang lalu di Pejabat Dewan Pemuda PAS Kapar dekat Bandar Bukit Raja.

Walaupun berada dalam 15 Syawal, program yang diadakan ini bermula jam 4.00 petang sehingga 7.00 malam berjaya mengumpulkan ahli-ahli pemuda PAS sekitar kawasan Kapar termasuk ahli keluarga masing-masing.

Selain DPPK dan ahli-ahli pemuda pas Kapar yang hadir, masyarakat kawasan kejiranan perumahan Bandar Bukit Raja turut diundang. Kehadiran masyarakat setempat termasuk dari bangsa Cina dan India amat memberangsangkan. Ketibaan Yang Dipertua PAS Kawasan Kapar merangkap ADUN Meru, Yang Berhormat Dr. Abd Rani Osman serta Naib Ketua Pemuda Dewan Pemuda PAS Pusat, Saudara Sabki Yusuf turut mewarnai suasana.

Para tetamu disajikan dengan jamuan makanan serta mereka berpeluang mendengar ucapan dari Ketua Pemuda DPPK, Ustar Haidar Taslin, YB. Dr. Abd Rani dan juga Saudara Sabki Yusuf.

Majlis diserikan lagi dengan persembahan lagu-lagu nasyid oleh Kumpulan Amrain dan juga tayangan video untuk kanak-kanak yang diadakan di dalam ruang tamu.

















No comments:

Post a Comment